کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    بهترین عایق رطوبتی نانو بی رنگ جهت ساخت و ساز در کرج : عایق رطوبتی نانو بی رنگ جهت ساخت، ایزولاسیون و مقاوم سازی مخازن، عایق رطوبتی استخر ها، سونا و جکوزی ، پشت بام، سرویس بهداشتی، آبنما، نمای باران گیر، چاله، آسانسور انواع سقف ( سیمانی، سنگی، آجری و سفالی)، محوطه سازی و همچنین ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک کاربرد داشته است .این مواد به صورت مایع بوده و ظاهر شیری رنگ دارند که پس از اجرا (خالص یا ترکیب در ملات) کاملا بی رنگ می شوند. این محصولات در مقابل رطوبت، سرما وگرما، اشعه UV،خورشید، حرارت و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها، همانند عمر سیمان در ملات می باشد. استفاده این محصولات در سازه های ضمن صرفه اقتصادی باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه، بالا رفتن سرعت عملیات، سبک سازی سازه ها و آنتی باکتریال شده (ضد خزه، جلبک و باکتری) سازه خواهد شد

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 ارديبهشت 1401 - 12:43
    بازدید : 179

    قیمت عایق رطوبتی S500 کف کولر جهت ترمیم و آب بندی : کف کولر آبی به دلیل وجود املاح در آب بعد از مدتی شروع به پوسیدگی می کند جهت جلوگیری از این اتفاق و ترمیم کف کولر از عایق رطوبتی استفاده می شود و سطحی نازک و مقاوم در کف کولر تشکیل می دهد عایق رطوبتی جهت کولر به دلیل محافظت از زنگ زدگی و خوردگی کف کولر استفاده می شود که در چهار رنگ آبی٬ کرم٬ نارنجی٬ قهوه ای٬ ارائه شده است. این عایق پلیمری جایگزین قیر است و علاوه بر کولر در دیگر جاهای ساختمان برای جلوگیری از بروز رطوبت استفاده می شود.خرید و قیمت عایق رطوبتی S500 کف کولر در مغازه های تجهیزاتی بسته به برند و کیفیت مواد اولیه متفاوت است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 ارديبهشت 1401 - 13:37
    بازدید : 362

    کاربرد انواع عایق های حرارتی سقف در ساختمان سازی : عایق حرارتی نوعی عایق است که از ساختمان در برابر حرارت های غیرمنتظره و یا حتی حرارت های معمولی ولی مشکل ساز نگهداری و محافظت میکند؛ به طور کلی عایق ساختمانی پوششی مناسب برای جلوگیری از نفوذ حرارت یا رطوبت به داخل ساختمان است. استفاده از عایق برای محافظت از ساختمان بسیار اهمیت دارد. در زمان تهیه مصالح ساختمانی بهتر است بخش دقیق و محاسبه شده ای را برای عایق کاری ساختمان نیز در نظر بگیرید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 ارديبهشت 1401 - 14:59
    بازدید : 435

    اجرای بهترین نوار دستی سرجوش خطوط لوله دریایی : عایق های گرم و سرد این برند بسیار با کیفیت می باشد. نوار سر جوش کار گرم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از نوار سرجوش در خطوط نفت و گاز، خطوط لوله دریایی، خطوط لوله آب و فاضلاب و در خطوط لوله یکی عایق حرارتی بسیار خوبی می باشد.وزن این نوارهای سرجوش نیاشیمی ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم می باشد.و هر کارتن تعداد ۳۶ حلقه نوار سرجوش را در خود جای می دهد. نوار عایق سرجوش را به دور لوله ها به ویژه لوله های گاز به جهت محافظت از لوله ها استفاده می کنند. پس از نصب لوله ها و جوشکاری یک خط و لوله باید تمام قسمت های مربوط به سرجوش ها و نقاط اتصال همین طور خود خط لوله نوار عایق پیچی شود. این مرحله معمولا قبل از قرار دادن لوله در کانال انجام می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 ارديبهشت 1401 - 11:33
    بازدید : 291

    فروش ایزوگام با روکش های مختلف مناسب گرمسیری و سردسیر : در ایزوگام های باکیفیت به ویژه نوع پلیمری آن از پلیمرهای ویژه بر پایه پلاستیک استفاده شده و قیر را با آن به اصطلاح اصلاح کرده که دوام و کیفیت ایزوگام بالا برود. تفاوت اصلی در نوع گرمسیری و سردسیر در همین مرحله آغاز می شود و برای مناطق سردسیر از نوع خاصی پلیمر و به میزان بیشتری استفاده می شود. چراکه باید در برابر سرمای سخت و طولانی مقاوم باشد. ایزوگام ها با روکش های محتلفی تولید می شوند و هر کدام از این روکش ها دارای مزایای و کارکردهای خاص خودشان هستند. رایج ترین موادی که برای ساخت روکش ها به کار می روند آلومینیوم و فویل هستند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 ارديبهشت 1401 - 13:26
    بازدید : 370

    تولید و فروش انواع پوشش عایق بندی سطوح مخازن در کرج : متأسفانه امروزه برخی شرکت ها، پوشش های نامناسبی را جهت حفاظت اینگونه مخازن ارائه می دهند. این پوشش ها اغلب گواهی های مربوط به استاندارد آب آشامیدنی را ندارند. در نتیجه به هیچ عنوان مناسب این شرایط نبوده و ذرات آن وارد آب شده و سلامت انسان را به خطر می اندازد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت نوعی از پوشش های نوین پایه رزینی را جهت مصرف در صنایع مربوط به آب شرب عرضه می کند. این نوع پوشش ها علاوه بر کاربری آسان و اعمال راحت بر روی سطح با استفاده از Brush و یا Airless spray به علت وجود فیلرهای معدنی ویژه خواص ضدخوردگی داشته هم چنین مقاومت حرارتی مناسبی در دماهای بالا (زیر نقطه جوش آب) را دارا می باشند. این پوشش ها چسبندگی بسیار عالی به انواع سطوح داشته همچنین جهت اعمال بر روی سطوح نیاز به استفاده از پرایمر ندارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 ارديبهشت 1401 - 12:50
    بازدید : 215

    کاربرد عایق استراکچر در سازه‌ های فلزی در محيط‌ های ساختمانی : از مشخصات ضد زنگ آلكيدی ماندگار، تهيه آن بر پایه رزین‌آلکید و با استفاده از بهترین مواد مقاوم در برابر خوردگی سطوح فلزی درون و بيرون ساختمان، درب ورودی، چهارچوب پنجره می‌باشد و در شرايط آب و هوای معتدل جهت حفاظت از سطوح آهنی، سازه‌های فلزی در محيط‌ های ساختمانی و سوله‌های صنعتی پيشنهاد می‌شود. باید ظرف پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) آبی را از دسترس خورشید دور نگه داشته و در یک محیط خشک قرار دهید. همچنین به دلیل شیمیایی بودن این ضد زنگ باید در هنگام استفاده حتما از ماسک استفاده نموده و تهویه هوای مناسبی نیز در محیط وجود داشته باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 ارديبهشت 1401 - 12:5
    بازدید : 271

    آب بندی و عایق بندی برج خنک کننده و مخازن کولینگ تاور : برج خنک کننده مشتمل بر تجهیزاتی است با جنس بدنه گالوانیزه، چوبی، بتنی و فایبرگلاس گاه بصورت منفرد و گاه همراه با چیلر با تقسیم بندی هایی بصورت گرد، مدور و مکعبی، تر و خشک، مدار بسته و مدار باز هیبریدی، جریان مخالف و جریان متقاطع، جریان طبیعی و جریان مکانیکی که بمنظور ایجاد برودت و انتقال گرما از سیال فرآیندی به اتمسفر در پالایشگاه، نیروگاه، مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری، ورزشی، کارخانجات تزریق پلاستیک و … مورد استفاده قرار می گیرد.  اگر شما نیاز به تهیه مخزن ذخیره آب دارید و در مناطقی از کشورمان زندگی می کنید که در زمان هایی از سال در معرض بارندگی و سرمای شدیدی قرار دارید حتماً پرسش های فوق در هنگام خرید مخزن، منبع و یا تانکر آب در ذهنتان شکل خواهد گرفت. در این رابطه پس از کمی تحقیق و پرس و جو به احتمال زیاد شما به سمت خرید مخزن پلی اتیلنی خواهید رفت زیرا نسبت به مخازن فلزی از مقاومت بیشتری در برابر یخ زدگی برخوردار است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 ارديبهشت 1401 - 10:31
    بازدید : 406

    قیمت هر متر ایزوگام تندیس دلیجان در کرج و حومه : در انتخاب نوع ایزوگام بهتر است دقت کافی صورت بگیرد و از ایزوگام های با کیفیت خوب خریداری شود بهتر است که ایزوگامی را انتخاب کنید که دارای استاندارد ملی ایران باشد . معمولا بعضی از کارخانه ها با توجه به رقابتی شدن کیفیت محصول را کاهش می دهند و قیمت ایزوگام را پایین می آورند یعنی اینکه رقابت با قیمت را سر لوحه کار خود قرار داده اند . خوشبختانه بعضی از کارخانه ها رقابت با کیفیت را سر لوحه کار قرار می دهند که بهتر است مشتری کیفیت را بسنجد و اقدام به خرید نماید .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 ارديبهشت 1401 - 10:15
    بازدید : 354

    عرضه عایق رطوبت واترسیل پوشش رنگی نانو در تهران کرج : رنگ‌های آکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسب‌اند چون غلظت بالایی دارند و به‌سرعت خشک می‌شوند. رنگ آکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح ازجمله مدل‌های خمیرکاغذ، پارچه، کفش و … قابل استفاده است. رنگ‌های آکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ‌های ساختمانی می‌باشند که با توجه به مسائل زیست‌محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. بطوریکه به‌تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی الکیدی می‌باشند. رنگی برپایه رزین های اکریلیک اصلاح شده پایه آبی و با قدرت پوشش دهی زیاد، برای استفاده در نمای خارجی ساختمان ها می باشد. این رنگ فراتر از استانداردهای مربوطه، دارای قابلیت تنفس زیر آِند، مقاومت در برابر نفوذ آب، چسبندگی بسیار زیاد به سطح و ازدیاد طول می باشد که وجود این عوامل موجب افزایش دوام این رنگ در مقایسه با محصولات مشابه، در شرایط مختلف آب و هوایی می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 ارديبهشت 1401 - 10:55
    بازدید : 197

    بهترین عایق های رولی الاستومریک ضد حریق در کرج تهران : این عایق ساختار سلول بسته داشته است و بیشترین کاربرد آن در صنعت ساختمانی و تاسیسات ساختمانی می باشد. در قیاس با پشم شیشه، دارای نصب ساده و راحت  می باشد و در اندازه و ضخامت های متعدد پباده سازی شد‌ه‌ است. برای مثال مزیت های اصلی این نوع عایق الاستومری مقاومت و دوام بالای آن است. دارنده انواع عایق رولی ساده ، پشت چسب دار، روکش آلومینیوم ، پشت چسب دار با روکش آلومینیوم و با روکش پروتکت بلک نیز است. عایق الاستومری رولی دارای ساختار سلول بسته بوده و به عنوان یک عایق حرارتی و برودتی، در صنعت تاسیسات و صنایع وابسته بطور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. این عایق، جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های قدیمی همانند پشم شیشه محسوب می گردد، چرا که علیرغم ویژگی های منحصر به فرد خود، بدلیل راحتی نصب، تنوع در ضخامت و قابلیت بکار گیری در فضاهای داخلی و خارجی، طیف عملکردی بسیار وسیعی را فراهم نموده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 ارديبهشت 1401 - 13:9
    بازدید : 223

    خرید ایزوگام ترموباند عایق رطوبتی سطوح ساختمان : ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد. ایزوگام عایق و ماده ای است که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به لایه زیرین در بام‌ها و سایر سطوح استفاده می‌شود که به طور کلی به 2 نوع تقسیم می‌شود ( ایزوگام دمیده و ایزوگام پلیمری ) که هر کدام دارای ویژگی‌ های مختلفی می‌باشد. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 ارديبهشت 1401 - 12:37
    بازدید : 492

    تعمیر و نگهداری پیشگیرانه درزهای آسفالت جاده در کرج : اگر تركهای ایجاد شده در آسفالت درزگیری نشوند نفوذ آب سطحی قدرت لایه های بیس و ساب بیس را كاهش می دهد كه این امر موجب افزایش انحراف و سرعت بخشیدن به خرابی سطح جاده به علت ایجاد ترك های بزرگ تر، ‌فرورفتگی و دست انداز می گردد. درزگیری ترك برای جلوگیری از نفوذ آب و نگهداری ظرفیت ساختاری روسازی و در نتیجه كاهش خرابی در آینده می گردد. اداره ترافیك در یوتا دریافته است كه درزگیری ترك به نحو قابل ملاحظه ای موجب كاهش ایجاد فرورفتگی و دست انداز و ایجاد ترك های بیشتر می گردد. دست انداز و ترك های بیشتر در 75 تا 80% تركهای درزگیری نشده ایجاد می شوند. درصورتیكه این رقم برای ترك های درزگیری شده، ‌تنها 1% بوده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 ارديبهشت 1401 - 10:8
    بازدید : 213

    اجرای مایع عایق بندی نانو نما ساختمان توسط تیم حرفه ای : استفاده از این عایق ها نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه تر و دارای عمر بیشتری نیز می باشد. این امر به سبب این است که در زیر سطوح مولکول ها در مقیاس نانومتر با موادی که این خاصیت را افزایش می دهد ترکیب می شود. در واقع مانند سایر عایق های رطوبتی، ما هیچ لایه ایی از مواد را روی سطوح کار نمی بینیم. زیرا مواد، به جزئی از ساختار مصالح تبدیل می شوند. عایق جدید نانو به صورت نقطه به نقطه و با چسبندگی بالا به سطح متصل می شود بنابراین مانند روشهای عایقکاری سنتی امکان نفوذ آب به زیر آن وجود نخواهد داشت. در صورتیکه بر اثر عوامل مکانیکی به لایه عایق نانو آسیب وارد شود و از آن محل آب نفوذ کند محل نشتی آب به خوبی قابل تشخیص خواهد بود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 ارديبهشت 1401 - 10:11
    بازدید : 387

    ارائه بهترین روش برای عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان : عایقکاری جدارهای ساختمان متشکل از یک لایه عایق حرارتی و یه لایه نمای نهایی (نظیر گچ و یا سنگ و آجر نما) می باشد. روش های گوناگونی جهت عایقکاری ساختمان وجود دارد که می توان با توجه به شرایط هر ساختمان مناسبترین و اقتصادی ترین روش را انتخاب نمود. با توجه به اینکه از چه نوع مصالح عایقی برای عایقکاری ساختمان استفاده شود، روش های عایقکاری مختلفی قابل استفاده است. در نظر داشته باشید تمامی مصالح ساختمانی این روز ها مانند آجر، شیشه، سیمان، چوب و ... خود عاملی برای انتقال انرژی هستند و به هیچ عنوان استفاده از این مصالح نمی تواند جلوی خروج انرژی را بگیرد. بر اساس مطالعات و تحقیقات استفاده از عایق های حرارتی ساده در ساختمان حدود 55 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد و کیفیت گرمایش و سرمایش خانه ها را بالاتر می برد.

     
     
    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 ارديبهشت 1401 - 10:48
    بازدید : 361

    بهترین و کم هزینه ترین روش آب بندی استخر در کرج تهران : همان طور که میدانید آب بندی استخر یکی از مهمترین بخش های ساخت استخر است. چون اگر آب بندی درست انجام نشود استخر به طور مداوم آب کم میکند و در رند نگه داری تصفیه و از همه مهمتر استفاده درست از استخر تداخل ایجاد می کند به همین دلیل باید در آب بندی استخر دقت بسیاری داشت. آب بندی استخر نقش مهمی را در ساخت استخر ایفا می کند و اولین و مهمترین کار برای آب بندی استخر عایق کاری و ضد آب کردن استخر می باشد. به این منظور که موقع آب بندی کردن استخر، استخر آب را جذب نکند و مقدار آب مورد نظر در استخر باقی بماند و آب استخر گرمایی خود را از عوامل طبیعی یا غیر طبیعی که به دست می آورد را در خود نگه دارد و مانع از کاهش دما و سرد شدن آب استخر شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 ارديبهشت 1401 - 13:35
    بازدید : 364

    نحوه اجرای مایع عایق بندی نانو در پشت بام و سقف : از مزایای عایق نانویی می توان به مواردی مانند امکان طراحی و خط کشی و شابلون زنی و طراحی روی نمای ساختمان ،عدم نیاز به تخریب عایق های قبلی ،عدم نیاز به تخصص بالا جهت اجرا ،رنگ آمیزی و عایق کاری همزمان ، قابلیت ایجاد ضخامت بالا اشاره نمود.با استفاده از عایق های رنگی نانو میتوان به سادگی انواع استخر ها و پشت بام ها و سرویس بهداشتی و نما ها را عایق نانو نمود.این پوشش نانویی مانع از نفوذ ذرات کثیفی به سطح عایق کاری شده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 ارديبهشت 1401 - 13:5
    بازدید : 392

    عایق های رطوبتی مایع پلیمری جهت عایق کاری بام : عایق رطوبتی پلیمری محصولی مایع با قابلیت ضد آب کردن سطح می باشد. این عایق در هنگام اجرا بر روی تمامی منافظ نفوذ کرده و پس از خشک شدن به هیچ عنوان اجازه نفوذ رطوبت به بستر زیرین خود را نمی دهد. این محصول با ساختاری یکپارچه، زیبا و رنگی بر روی سطح ایجاد می‌شود. انواع محصولات متنوع این محصول برای آب‌بندی سطوح مختلف است. به‌طور مثال، عایق پلیمری برای اجرا بر روی دیوار، کمی تغییر در فرمولاسیون خود دارد تا ماندگاری و کیفیت ایده آل برای آب‌بندی و رنگ آمیزی نما دیوار را داشته باشند اما عایق‌های سنتی تنها از یک محصول برای تمامی قسمت‌ها استفاده می‌کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 ارديبهشت 1401 - 9:53
    بازدید : 374

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2